Despre viaţă cu Bogdan Ignat

Întotdeauna mi s-a spus că sunt cam "acid" în comentarii. Vă las pe voi să decideţi asta…

Taxi Leone, apogeul „serviabilitatii”

Sambata seara, ora 1. Frig. Foarte frig. Bate vantul si simt fiecare rafala oprindu-se in hainele mele ce par a fi foarte subtiri. Stiu ca nu vreau sa ies in strada si, mai mult, stiu ca nu vreau sa simt pe pielea mea asprimea gerului nocturn de inceput de noiembrie. As prefera sa ma teleportez decat sa fiu nevoit sa merg pe jos si sa indur tot frigul!

Aceasta este situatia in care am fost eu sambata noapte. Si cum eram in vizita la niste prieteni m-am hotarat la plecare sa chem un taxi. Zis si facut. Am apelat la compania pe care o foloseam (repet: o foloseam!) pana atunci si anume Taxi Leone. Sun, imi raspunde dispecera, ii explic ce vreau, incerc sa ii dau coordonate clare: la intersectia dintre bulevardul X si strada Y. Ma repede afirmand ca stie unde este exact adresa si in final imi spune ca in cinci minute ajunge la destinatie un taxi de la compania Taxi Leone. Ii multumesc, inchid, mai astept trei minute si apoi cobor convins ca in maxim doua – trei minute voi fi deja urcat in taxi si in drum spre casa.

Insa lucrurile nu au fost chiar asa de simple precum mi le-am imaginat eu. Dupa ce am asteptat mai mult de cinci minute venirea masinii cerute, m-am hotarat sa sun inapoi la dispeceratul Taxi Leone sa le atrag atentia ca nu a venit niciun taxi la adresa solicitata de mine. Insa dorinta mea nu a putut fi indeplinita din moment ce toate telefonele de la dispecerat sunau ocupat. De inteles de altfel pentru ca era sambata seara si era foarte frig afara! Dupa douazeci de minute de la plasarea comenzii reusesc sa vorbesc la dispecerat si ii atrag atentia doamnei dispecer intr-un mod foarte politicos de faptul ca nu a venit inca taxiul! Raspunsul ma socheaza: taxiul a venit, dar eu nu am coborat! (?!?) Adica eu sunt invizibil? Sau cumva soferul nu a venit la adresa corecta? Insa partea cea mai interesanta abia acum urmeaza!

Mai departe doamna dispecer de la Taxi Leone (N.A.: „doamna” este un cuvant mult prea politicos pentru a descrie gradul dumneaei de civilizatie si de buna crestere!) imi reproseaza faptul ca am tinut telefonul ocupat si nu a reusit sa vorbeasca cu mine! Adica e tot vina mea ca soferul nu stie adresa corecta si ca nu poate sa respecte indicatiile primite? O contrazic din nou spunandu-i ca acest lucru este imposibil din moment ce eu am oferit drept telefon de contact numarul meu de telefon mobil, iar acum vorbesc de la alt telefon, deci nu am tinut ocupat nimic! Neasteptandu-se sa primeasca acest raspuns (era evident pentru amandoi faptul ca nu a incercat niciun moment sa ma sune!) incepe sa imi reproseze ca nu am coborat la timp, ca nu am dat adresa corecta si ca soferul putea sa plece legal dupa cinci minute. Mai mult, daca am observat ca nu a venit niciun taxi, de ce nu am sunat eu din nou? Pai cum sa sun din moment ce la numerele de telefon Taxi Leone suna ocupat tot timpul?!? Nu era obligatia voastra sa ma sunati si sa imi spuneti?

Este clar pentru oricine ca discutia noastra se indrepta intr-o directie gresita. Motivul: eu eram vinovat ca soferul de la Taxi Leone nu a gasit adresa dupa ce la telefon i-am explicat clar ca trebuie sa vina la intersectia dintre bulevardul X si strada Y, tot eu eram vinovat ca nu am reapelat dispecerul sa il anunt ca nu a venit taxiul si evident vina era exclusiv a mea pentru faptul ca nu am coborat, desi eu asteptam in frig de douazeci de minute! Nervos in acest moment i-am transmis doamnei dispecer (N.A.: repet, „doamna” este in cazul de fata un eufemism!) ca pe viitor nu voi mai folosi serviciile Taxi Leone. Probabil atat astepta! Imediat ii transmite soferul sa plece „pentru ca nu vorbesc cuviincios” si imi inchide telefonul. Apare aproape instantaneu si taxiul – care probabil statea si astepta pe la vreo alta scara a aceluiasi bloc, dar nu in raza mea vizuala! – opreste, taximetristul coboara geamul, imi arunca un „Bossu’, de ce vorbesti urat?”, apoi demareaza. Evident fara mine!

Sa recapitulam: astept douazeci de minute in frig sa vina taxiul de la Leone, acesta nu vine sau vine in alta parte decat am cerut eu, reclam acest lucru si in loc sa primesc scuze mi se anuleaza comanda! Evident ca in acest moment nu mai puteam fi calm! Primul lucru pe care l-am facut a fost sa sun la alta companie de taxi ca sa pot pleca spre casa. Al doilea lucru a fost sa sun din nou la Taxi Leone ca sa reclam aceasta situatie. Imi raspunde o alta doamna dispecer si cer sa vorbesc cu seful dumneaei. Atunci mi se face legatura la „Dana”, sef de tura. Si ghici cine era Dana? Nimeni altcineva decat dispecera isterica cu care mai vorbisem anterior! Dumneaei imi transmite ca stie exact ce am patit din moment ce domnia sa a anulat comanda! In continuare o rog frumos si calm sa imi spuna care este numele dumneaei pentru ca vreau sa inaintez o reclamatie scrisa, dar primesc un raspuns elocvent: se pare ca pe Dana o cheama nici mai mult nici mai putin decat „A1” (?!?). Repet intrebarea convins ca nu a inteles exact ce am dorit de la domnia sa, dar primesc acelasi raspuns „A1”, apoi imi inchide din nou telefonul.

Pe drumul spre casa ma gandeam ce pot sa fac pentru ca „Dana A1” sa nu mai lucreze in continuare cu clientii? In definitiv eu am degerat jumatate de ora in frig asteptand un taxi care a venit in final, dar a trecut pe langa mine, am vorbit de pe mobil aproximativ zece minute fara niciun rezultat si am ajuns si nervos acasa. Primul lucru pe care vreau sa il fac este sa inaintez o reclamatie la Oficiul pentru Protectia Consumatorului, apoi una la compania de taxi Leone si in final o reclamatie la Primaria Municipiului Bucuresti in care sa cer ridicarea licentei taximetristului in cauza pe motiv ca a refuzat cursa. Sunt foarte curios ce reactie va avea „Dana A1” atunci cand va afla de existenta atator reclamatii!…

Insa cel mai important lucru pe care pot sa il fac eu este sa nu mai folosesc niciodata serviciile companiei Taxi Leone si sa le transmit tuturor ca pot fi tratati la fel precum am fost eu tratat daca incearca sa foloseasca taximetrele companiei Leone!

[PRECIZĂRI ULTERIOARE – decembrie 2013] Acest articol relatează fapte petrecute în 2007. La inceputul lunii decembrie 2013 am fost informat că în cursul acestui an compania Taxi Leone și-a schimbat echipa de conducere.

Facebook Twitter Plusone Linkedin Email


Articole din categoria Economie:

Categorie Economie
  • Mada spune:

    Bogdane, sa te tii de reclamatiile respective, ca deja am senzatia ca daca nu isi revine mai repede tara asta a noastra, ultimul care pleaca nu ca o sa stinga lumina, ci o sa-i dea foc…
    Prea multe impertinente in fiecare zi, si ce ma ingrijoreaza pe mine cel mai tare e rationamentul urmator: nu am fost si sper ca nici nu ma voi transforma vreodata intr-o persoana care crede ca „e de la ei”/ „e vina lor”, niste „ei” nedefiniti in care probabil romanul s-a obisnuit sa puna guvernul, presedintele, societatea, etc.; cred ca fiecare este individual responsabil de comportamentul pe care il are in familie, in societate, la slujba; asadar ma ingrijoreaza faptul ca deja generalizam, pornind de la prea multe intamplari disociate: de la soferii extrem de nepoliticosi din trafic, de la muncitorii care asfalteaza, nu, stai, sprijina cate o un harlet de luni de zile, de la vanzatoarea nepoliticoasa de la aproape orice magazin in care intru zilnic, de la baba comuna care dupa ce da peste tine iti si face observatie – de la toate astea ni se face lehamite si ajungem sa ne intrebam la ce ne mai chinuim sa invatam, sa muncim, sa fim oameni, daca suntem inconjurati de pietre?
    Pentru ca nu cred ca nesimtirea este o epidemie in sine, dar unii se complac in ea de prea mult timp, m-am hotarat sa ii las sistematic fara slujba pe cei care cred ca un salariu mai mic decat si-ar dori (chiar daca el matura strada pt ca nu e in stare de mai mult, tot i se pare ca merita cel putin un salariu de director) justifica un comportament total neadecvat, fie direct cu clientul, fie cu un oarecare trecator.
    Este un proces dificil si enervant, care probabil ar trebui promovat la scara sociala pt a avea cu adevarat efecte, dar am vazut societati in care rezultatele sunt mai mult decat satisfacatoare.
    Astept sa citesc despre reactiile celor de la Protectia Consumatorului, de la Primarie si de la conducerea companiei de taxi, pt ca tare mi-e teama sa nu dai peste aceleasi exemplare de fiinte umane lipsite de constiinta „celor 7 ani de acasa”…

    12 noiembrie 2007 la 22:14
  • Vlad spune:

    frate parerea mea ca v-ati enervat amandoi cam aiurea….in semnsul ca ti-ai facut nervi ….cand daca la al doiklea telefon iti urmareai obiectivu…sa fi acasa…mai repede…. puteai sa o intrebi….ok …..poate am gresit io…dar unde e taxiu…caci io sunt ….la blocu x ….scara z…. si nu la intersectia x cu y…:)…..multa bafta in viatza plina de aveturi din romania….:)

    19 noiembrie 2007 la 21:37
  • Florea B. spune:

    Daca nu stii cine este Dana asculta la mine.Dana Chirila,fata patroanei taxi leone,urmasa Mariei Tereza.Nu-ti fa iluzii cu reclamatia,nu ai pe cine,asa e la leone.BABA patroana e pe dinafara cu toate.

    14 ianuarie 2009 la 10:17
  • Miky T. spune:

    Domnule Bogdan Ignat

    Va scriu in postura de- inca!- sofer la Taxi Leone…Iar daca credeti ca aceasta calitate de sofer imi umbreste obiectivitatea va inselati…Va spun din start ca aceasta companie de taxi are si parti bune dar si lipsuri…Partea buna ar fi ca aceasta companie are cateva sute de masini ( soferi si colaboratori) iar datorita acestui nr.mare de masini cat si a faptului ca se lucreaza pe 5 frecvente, lucru care face posibil ca peste 90% din comenzi sa fie onorate iar marea majoritate a clientilor sa fie multumiti( dovada lista mare de clienti cu comenzi permanente)…Partea mai putin buna tine de ” politica firmei” sau de ” Bucataria casei”…Dispecera Dana cu care ati vorbit, uneori poate fi un om extraordinar, sensibil( care spre exemplu insista pe statie la soferi sa mearga la comenzi unde clientii au animale, urgenteaza comenzile ptr.clienti bolnavi sau persoane cu copii mici, situatii de urgenta etc.- va asigur ca nu de putine ori pune suflet in ceea ce face), in schimb, alteori aceiasi Dana isi manifesta la locul de munca-Dispeceratul Leone-frustarile sale de femeie nemaritata ajunsa la varsta a doua…cat si superioritatea care i-o confera faptul ca mama dumneaei este patroana firmei…Si n-ar fi numai asta dupa 12 ore de munca cu omul la „foc continuu” intr-un dispecerat unde telefoanele suna neobosit pe de o parte iar pe de alta sute de taximetristi mai au si ei cate o problema( de pilda un accident, o avarie la masina, o intrebare la colegi etc) in mod inevitabil se mai intampla si oamenilor de acolo sa aibe ” scapari” si sa- si piarda cumpatul in momente nepotrivite…
    Dvs.spuneti ca nu v-a venit taxiul intr-o sambata seara in timpul asteptat…Intr-adevar este un lucru regretabil care impreuna cu articolul dvs.( trebuie sa recunosc ca aveti talent persuasiv si gazetaresc) face un deserviciu imaginii acestei companii…Pentru cele ce vi s-au intamplat imi cer scuze eu( sofer taxi Leone- neutru) in numele celor care trebuiau sa o fi facut de fapt si de drept…Va spun insa sincer ca asfel de situatii se regasesc la orice companie de taxi…Peste tot exista si clienti multumiti si nemultumiti, dupa cum exista si soferi buni profesional si corecti dar si soferi rai ( oameni de joasa extractie si nu vreau sa intru in detalii) caci ” padure fara uscaturi…nu exista…
    Ceea ce ma intriga insa pe mine la dvs.( care aveti un IQ peste mediu cum reiese din cele scrise) este faptul ca generalizati si spuneti ca ” ati renuntat la serviciile acestei companii”…Pacat! Oamenii nu trebuiesc amestecati iar cazurile particulare nu trebuiesc generalizate…Daca v-as spune eu, ca sofer taxi,la cate comenzi am fost si desi am ajuns in timpul anuntat clientii nu mai m-au ocupat ba ptr.ca a trecut un taxi de la o alta companie cu-n tarif mai mic, ba ptr.ca pur si simplu s-au razgandit s.a.m.d.Daca v-as spune ca nu de putine ori mergand spre o comanda intalneam pe strada clientii care aveau nevoie de taxi pentru curse extrem de bune iar eu refuzam spunand ca am comanda iar acolo cand ajungeam se intampla si sa nu ma ocup…Credeti ca interesa pe cineva consumul meu de timp, motorina, nervi…In fine, morala care ar fi?! sunt oameni ( in acceptiunea ideala a intelesului) si ” oameni”( pentru care aceasta notiune devine o formula mult prea pretentioasa…
    Concluzionand: dvs.ati fost O DATA dezamagit de serviciile companiei Leone dar de ce nu puneti in balanta si de cate ori ati fost multumit( chiar dvs.ati spus ca foloseati des serviciile acestei companii) si vedeti in balanta adevarului ce ar trebui sa atarne mai greu?!?Mai ganditi-va si ca poate acel sofer care n-a ajuns la adresa exacta a fost nevoit sa ia comanda la ” prima strigare” ca sa-si poata face planul in acea zi sau pur si simplu sa ajunga mai repede acasa( la copii si la familie) dar poate omul nu cunostea foarte bine zona( a sperat pana-n ultimul moment ca va gasi adresa dar n-a fost asa, mai sunt si taximetristi incepatori, oameni care au avut o nevoie stringenta de acest loc de munca si care nu pot „peste noapte” sa devina atotstiutori si ptr.acestia trebuie avuta intelegere ptr.ca toti pornim de undeva in viata si abia in timp facem pasi pe treapta evolutiei).La drept vorvind nimeni n-a vrut sa se intample asa ceva: interesul dispecerei era sau ar trebui sa fie- pragmatic vorbind-sa aibe cat mai multe comenzi onorate ca sa-si ia un plus de tichete de masa la salariu, al taximetristului era sa faca curasa ca sa-si ia banul si sa-si faca planul iar nu in cele din urma al dvs.era sa ajungeti acasa.E greu de crezut ca a fost ocupat Dispeceratul Leone 20 minute cum spunet taman atunci cand ati revenit cu tel.sa spuneti ca nu v-a ajuns taxiul…Spuneti-mi cand ati facut initial comanda ati stat tot 20 min.la tel?n-as crede…
    Eu sa fi fost client fidel cum spuneti ca ati fost( lucru iar discutabil ptr.ca la Leone ptr.clienti cu mai multe comenzi se insista cu precadere in a li se gasi masina ” din pamnt, din iarba verde” indiferent de vreme, ora etc) deci daca eram client si reveneam cu tel.sa anunt ca nu mi-a venit taxiul, vorbeam pe ” tonul acela care face muzica” dar totodata eram si ferm( fara a fi insa amenintator si a-mi pune ” poalele in cap” spunad ca fac reclamatii peste tot) si ma faceam ” auzit” prin buna mea cuvinta…Am convingerea ca intr-o astfel de situatie vi se trimetea o alta masina aflata in apropiere in cel mai scurt timp si primeati si scuzele de rigoare, dar asa…ce ati rezolvat? Dispecera care v-a suparat, indreptatit sau nu?, a ramas tot la dispecerat la Leone…Compania Leone, cu sau fara dvs.va merge mai departe inainte…Iar dvs.in mod sigur in viata atat timp cat veti flosi taxiul veti mai merge cu Taxi Leone chiar si ptr.simplul fapt ca intr-o zi ninge, ploua, sunteti obosit sau aveti o urgenta si primul taxi care va iese in drum sau care il gasiti in statie este un taxi Leone…Si cine stie poate la volanul acestui taxi Leone este un sofer cu una sau chiar doua facultati( cazul meu) dar mai presus de toate este un OM cu ” cei 7 ani de acasa” la purtator…

    03 martie 2009 la 10:53
  • Dana spune:

    au trecut aproape 2 ani de la acea… seara de noiembrie…sper ca noiembrie 2009 sa l regaseasca pe dl Ignat Bogdan, client taxi leone. Ma gandesc, pentru ca acest lucru sa fie posibil, sa i dau si eu un raspuns domnului Ignat. Daca scuzele mele, desi tardive, vor avea un efect, incep prin a i prezenta domnului scuzele mele, pentru acel neplaut si izolat incidident. Oricum apreciez faptul ca din reusitul domniei sale eseu despre apogeul serviabilitatii, reiese si starea de nervi si lipsa de politete a dumnealui in a se adresa unor femei. Nu are rost acum sa i spun domnului Ignat coeficientul IQ ului meu, sau facultatea pe care am terminat o, cand dansul poate nici nu se nascuse. sau ca pe celelalte linii telefonice asteptau oamenii politicosi si intelegatori, in timp ce dansul renuntase chiar si la dorinta de a mai obtine un taxi, singura dumnealui dorinta, era sa mi explice mie si colegelor mele, cat de trista si friguroasa este noaptea…si taxiul nu mai vine… Am puterea sa recunosc, si pentru gestul meu de atunci imi cer scuze, dupa aprox.2o de minute cat domnul, imi expica la tel. despre trista noapte, si din cand in cand imi dadea cate un indiciu despre aleea intunecata pe care se afla, cand insfarsit soferul l a gasit pe domnul Ignat, pentru toate lucrurile urate pe care mi le spusese la tel… gen, inteligenta redusa a femeilor, reprosuri pt.ca in timp ce dansul vorbea, preluam si transmiteam alte comenzi…, am lasat la aprecierea colegului taximetrist, daca sa preia sau nu clientul. Ce a ales colegul meu, reiese din frumosul eseu, scis de dl Ignat Bogdan. Ar fi multe de comentat, eu doresc doar sa mi cer scuze domnului Ignat Bogdan, sa i transmit ca mi pare rau pentru ca in aceea noapte de noiembrie 2007 a avut motive personale sa fie… singur, trist si infrigurat pe o alee intunecata din bucuresti, si mai ales sa l asigur ca este… autorul moral al initierii unui FORUM, accesibil tuturor clientilor, prietenilor, colaboratorilor………,pe noul site TAXI LEONE, care ofera possibilitatea comenzilor online…. Sper ca domnul IGNAT BOGDAN, sa accepte scuzele mele, sa mi ingaduie intelegerea… si de ce nu, sa devina unul dintre primii… utilizatori……… Penru Mada, nu ti as dori niciodata sa fi obligata sa atingi…apogeul seviabilitatii, timp de 20 de min. in care te confrunti cu apogeul misoginismului. Crede ma, nici guvernul, nici politica unei tari, in astfel de situatii nu au legatura cu demnitatea umana. … Pentru Vlad, asa cum spui tu, domnul Ignat ar fi ajuns linistit acasa……… pentru Florea B. chiar nu meriti nici un comentariu, mai ales ca nu poti pricepe motivele pt.care am stat 7 ani in dispecerat…o nevoie personala de a fi aproape de clienti, de fete, nevoile si asteptarile fiecaruia in parte. Acum locul meu este cel dintotdeauna, langa MAMA mea. Poate esti invidios ca atnci cand vei ajunge MOS, sti ca nu vei avea valoarea mamei mele, cea mai tare BABA din lume, … pentru Miky T. … apreciez comentariul tau, doar atat… crede ma sincer, nu am nici o frustrare pt.ca nu … m am maritat pana acum. 10% soarta, 90% alegerea mea, asa cum abea astazi, 19 iulie 2009, ziua deschiderii oficiale a site ului oficial taxi leone, am ales sa i raspund domnului IGNAT BOGDAN. Pentru toti……… RESPECT, si multumiri pentru cei care au avut rabdare sa citeasca toate aceste. pt.conformitate DANIELA Chirila, Va astept sa reveniti sau sa ramaneti fideli taxi leone, va astept pe forumul taxi leone sau pe adresa personala de mess… tatushina…………

    19 iulie 2009 la 15:49
  • Bogdan Ignat spune:

    @Dana: Am aprobat acest comentariu fiind conştient că este doar un alt mod de a face cunoscut noul site şi forum Leone.
    Apreciez dreptul fiecăruia la replică, dar cred că se cuvine să facem câteva precizări:
    1) „intersecţia dintre bulevardul X şi strada Y” nu este nicidecum o „alee întunecată” ci se află chiar la bulevard, fiind luminată din plin. Este uşor de identificat de către orice şofer de taxi dacă, în prealabil, dispecerul aşteaptă şi notează toate indicaţiile de la client, aşa cum nu s-a întâmplat în cazul prezentat.
    2) sunt convins că nu aveţi nici cea mai vagă idee despre noaptea când s-a petrecut acest incident. Nu este nicio problemă din moment ce au trecut aproape doi ani de atunci. Dar nu cred că este corect să afirmaţi despre mine că am avut un limbaj nepotrivit în acea seară, limbaj care include remarci despre „inteligenţa redusă a femeilor, reproşuri pt.că în timp ce dânsul vorbea, preluam şi transmiteam alte comenzi”. Nu îmi stă în caracter să fac aşa ceva şi oricât de nervos aş fi tot nu voi vorbi necuvincios cu o „doamnă”.
    3) pe de altă parte, dacă consideraţi că replica mea referitoare la faptul că nu voi mai folosi serviciile Leone se încadrează la „vorbit urât” atunci înseamnă că avem percepţii diferite privind modul cum vorbesc doi oameni.
    4) şoferul a plecat pentru că aşa i s-a indicat de la dispecerat. Am mari îndoieli că şoferii refuză/pleacă de la comandă de capul lor fără acordul dispeceratului.

    În continuare nu sunt şi nici nu cred că voi mai fi în viitorul apropiat client taxi Leone. Este doar o chestie de principiu.

    08 august 2009 la 12:07
  • dana spune:

    pt bogdan ignat………..chiar nu am ales aceasta cale pt a promova noul site. am spus doar ca l am facut 90 la suta datorita comentariului tau de atunci, si te asigur ca la vremea respectiva am comentat mult cu dispecera care in fapt a preluat comanda de la tine, si chiar daca ti se pare greu de crezut, si ea inca isi aminteste. Eu am recunoscut ca soferul a plecat atunci pt. ca i am permis eu din dispecerat, si inca o data, repet, imi pare rau. In rest, continui sa cred ca ai avut o seara in ton cu vremea de atunci, rece si mohorata, iti multumesc pt ca ai dat atentie comentariului meu, iti respect principiile, alegerea iti apartine, scuze si pt adesarea de acum la pers I sing., deci dl.Bogdan, nu doresc sa va schimb parerile sau principiile, ci doar sa mi cer scuze, daca intradevar v am deranjat atat de tare in acea seara de 12 noe 2007., si spre dezamagirea dvs., care santeti convins ca nu mai am nici cea mai vaga idee despre noaptea cand s a petrecut incidentul, luni cand am sa ajung la firma am va scriu adresa, ora exacta la care ati facut comanda, si ultimile trei cifre ale telefonului mobil de la care ati sunat. Poate, atunci, veti gandi putin altfel despre sinceritatea cu care mi am cerut scuze……..si o sa ma credeti ca mi amintesc f.bine, ca cel putin in aceea seara, ati avut un comentariu foarte acid si nepoliticos, in discutia pe care ati avut o cu dispecera care v a preluat camanda si apoi cu mine. In ce ma priveste, acum va cred, ca nu va sta in caracter, oricat de nervos ati fi sa vorbiti necuviincios cu o doamna. Posibil sa difere doar perceptia noastra despre calitatile si atitudinea unei….doamne. Revin saptamana viitoare cu datele promise. Daniela Chirila, indicativ 01, pt.dvs. Dana de la Leone

    13 august 2009 la 0:47
  • Alin Vlad spune:

    Folosesc relativ frecvent serviciile Taxi Leone de aproximativ doi ani ai pot spune ca sunt foarte multumit de profesionalismul acestei companii. Promptitudine in gasirea masinii in 90% din cazuri, chiar daca o buna perioada am lucrat in Baneasa, iar traficul de acolo era un cosmar pana nu de mult, soferi amabili cu care, in majoritatea cazurilor, am putut intretine o conversatie placuta, corectitudine la tarif si urmarea traseului. Tin sa precizez ca nu sunt fiul/nepotul/prietenul/cunostinta nimanui de la Leone.
    Desigur, au existat si intamplari izolate putin neplacute, cum ar fi a se intrerupe legatura dupa ce am facut comanda (???) dar nu atat de frecvent cat sa-mi fi lasat o impresie proasta despre firma.
    Am dat peste situatii de genul „pana la APACA (2 statii) te costa 10 lei”, „nu-mi merge aparatul” sau „am uitat sa-ti spun, eu merg cu 5 lei/km, ala e tariful vechi”, dar NICIODATA la Leone.
    Domnule Ignat, aveti perfecta dreptate, aveti dreptul sa fiti servit cu maximum de profesionalism de fiecare data, indiferent de situatia in care se afla firma, dispeceratul sau persoana care va serveste. Pe de alta parte, trebuie sa intelegeti si ca a gresi este omenesc si, pe langa aceasta, si a te enerva e la fel de omenesc. Eu lucrez in comert, si din punct de vedere al lucrului cu oamenii, nu este un domeniu foarte indepartat de al doamnei Dana. Va pot spune ca atunci cand are loc o situatie de genul acesta, angajatului ii este mult mai greu sa treaca peste decat clientului. Dumneavoastra mergeti acasa, povestiti cuiva, va asezati la TV si uitati de asta. Angajatul va ramane tensionat inca 2, 3, 8, 12 ore la serviciu.
    Ceea ce v-am spus nu este o scuza, dar va poate ajuta sa faceti un exercitiu de intelegere pe viitor, in sensul ca va puteti da seama mai usor seama ca o greseala omeneasca (si fara rea vointa din cate am putut sa imi dau seama din relatare) + nervi de ambele parti = efectul bulgarelui de zapada :). Sunt convins ca daca la urmatoarea comanda ati fi dat tot de doamna Dana ati fi fost tratat cu profesionalismul cu care eu m-am obisnuit si nu cred ca este cazul sa va faceti o parere generala proasta pe baza unei neintelegeri de moment.

    06 ianuarie 2010 la 11:06
  • puiu popescu spune:

    sti dana faci bine UNUI OM u de o suta de ori si o data nu poti el numai asta tine minte . ignora l pe acest IGNAT.

    30 decembrie 2010 la 23:14
  • Crisstina spune:

    Incerc sa dau curs acestei discutii vesnic cu probleme dintre client si sofer.Va scriu si incerc o abordare din prisma mea,de sofer(ita),asa cum spuneti voi clientii,mai ,,RARE,,..Mi s-a intamplat azi,sa iau in masina o doamna,de la real vitan,care dupa ce fusese refuzata de alti 4 soferi din fata mea,de la alte companii de taxi,m-am gasit eu ,,mama ranitilor,,sa o ajut si fara sa o intreb nimic,am asteptat rabdatoare sa-si puna sacosele,foarte multe pe bancheta din spate a masinii mele(impecabila din punct de vedere al curateniei) si dupa ce s-a urcat,mi-a spus foarte suparata,ca merge pe ramnicu sarat,adica fix 2 statii de tramvai.Ok,pana aici nicio problema,am plecat,am ajuns destul de repede,iar atunci cand a coborat,mi-a dat fix 3,50 lei,dupa ce din nou am asteptat cel putin 7-8 minute,sa caute printr-o punga,din cele multe,o moneda de 50 de bani.Am incercat sa o rog sa nu-mi mai dea cei 50 de bani,i-am spus ca ii fac cursa cadou,femeie fiind am inteles-o,pt ca de cate ori nu ne trezim ca avem multe sacose grele si ne dam seama ca chiar si o statie de tramvai ni se pare un drum de kilometri din cauza greutatii carate cu mainile.Sa va spun ca am terminat prin a-mi vorbi extrem de urat si jignindu-ma ca nu am coborat din masina sa o ajut cu sacosele pana la scara blocului??Sa va mai spun ca mi-a facut observatie ca nu am mers pe ruta aratata de dumneaei,de parca am fi avut de facut vreo super-cursa??Cititi si minunati-va si ganditi-va cat de insensibil sa fii…adica vorba proverbului,pe cine nu lasi sa moara,nu te lasa sa traiesti !!Am intalnit atatia oameni in toata perioada asta a mea de sofer de taxi,atatea genuri de caractere,atatia frustrati si vesnic nemultumiti de soferii de taxi…dar dvs,d-lor clienti,sunteti vreodata in stare sa intelegeti neplacerile pe care le creati taximetristilor??Un anume domn ,scrie mai sus,ca a stat 20 de minute in frig pt ca dispecera s-a suparat si nu i-a mai trimis masina,dar multi alti clienti ca si dansul,se gandesc vreodata cate intampina un taximetrist, in trafic cu ceilalti soferi,cu politia rutiera,cu traseele vesnic modificate,cu contra-timpul si faradelegile pe care le creaza in trafic,doar pt a ajunge la CLIENT,in timp util??Se gandeste cineva,ca la fiecare comanda,intorci masina de poate 10 ori si cauti printre stradute si alei,intrari si parcari clientul??Iar mai apoi,cand in sfarsit clientul nostru,stapanul nostru,se urca in masina,incepe cu pretentii…Muzica mai incet sau mai tare,statia il deranjeaza,geamul este prea mult deschis ,sau mai trebuie inchis,daca se poate totusi,caldura mai tare sau mai incet deoarece ii este foarte cald si va rog frumos(zice clientu),nu vorbiti la telefon daca nu va deranjeaza si sa nu cumva sa fumati…insa,daca aveti o scrumiera,eu as putea sa fumez???Si tot asa,in fiecare zi,nu mai pun,ca ar vrea sa opresc daca se poate,pe scuar in fata la magazinul UNIREA…ca are bagaj..Azi spre exemplu,un coleg a luat comabda si nu il mai ocupa clientul,a cerut apel iar cand dispecera l-a strigat pe statie,i-a spus,ca dsoara clienta il roaga sa coboare din masina si sa mearga sa o scoata din lift pt ca acesta se blocase si dansa nu mai putea cobori la taxi-u..Din punctul clientului de vedere,tot taximetristul trebuie sa aiba marunt,pt ca dumnealui nu a avut timp sa schimbe,iar daca nu are ,ii face reclamatie..samd…Niciodata nu vom intalni oameni fericiti.Nicodata,nu vom fii toti la fel.Niciodata,nu va exista padure fara uscaturi,intotdeauna,cineva este nemultumit,de regula clienta,care se urca la mn in masina si ma pune sa nu vorbesc la tel,doar pt ca ea a avut o zi proasta iar sotul a venit beat si nu a satisfacut-o dintr-u anume punct de vedere si eu sunt obligata sa-i ascult bocetul..Dvs d-le client care v-ati pierdut 20 de minute in frig,poate ca ati fct bn sau rau,nu am de unde sa stiu,ceea ce spuneti dvs,cu ceea ce spune Dana,comparate,inclin sa va inteleg pe aman2,insa parerea mea,ca trebuia macar cu taximetristul sa aveti o discutie mai domoala,daca cu dispecera,care asa cum spuneti dvs ca era nepoliticoasa,nu ati reusit.Refuz insa sa cred,ca si dispecera si soferul au fost nepoliticosi,iar dvs ati fost OMUL BUN LA TOATE..Pe viitor,incercati sa intelegeti,ca toti avem o zi mai proasta.De ce trebuie mereu,sa apelati in secunda nr 2,la reclamatie,opc,etc…??Un lucru este cert, FOST DOAR O NEANTELEGERE si ca atare,o trecem la neprevazute SI VORBA COLEGULUI,INTR-O ANUME SEARA,FIE CA VRETI FIE CA NU,POATE CA VETI FII OBLIGAT DE IMPREJURARI SA VA URCATI INTR-UN TAXI-U DE LA LEONE.Seara frumoasa si mai multa blandete si intelegere..

    12 februarie 2011 la 23:09

Adresa email nu va fi publică. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

ATENTIE !!! Toate comentariile sunt moderate.

Vor fi aprobate doar comentariile care se refera strict la tema dezbatuta in cadrul articolului si care nu contin replici rasiste, xenofobe sau jignitoare.
Vor fi respinse automat comentariile care folosesc un limbaj nepotrivit si/sau care contin injurii la adresa autorului articolului original sau la adresa unui autor de comentariu din cele anterioare.